امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کار ملی پوشان استقلال به مشاوره کشید! / رهایی جاسم کرار از بند مصدو?
#1
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تیم استقلال از وضعیت ملی پوشان این تیم انتقاد تندی کرده است و اعتقاد دارد که این بازیکنان برخلاف تصورات و توقع این مربی عمل کرده و نتوانستند یاری رسان وی باشند.


گفتنی است قلعه نویی از مسوولان تیم درخواست کرده است که با چند استاد دانشگاه و مشاوره صحبت کنند و شرایطی فراهم سازند تا این بازیکنان از اوضاع فعلی خارج شوند و روند متفاوتی را پی بگیرند که به نفع استقلال باشد.


در این خصوص اعلام شده است که چند مشاوره که استاد دانشگاه هستند قرار است استقلالیها را همراهی کنند و کمک حال اعضای این تیم باشند.قلعه نویی اعلام کرده است که این مشاوران باید مدتی را در کنار آبی ها سپری کنند تا وضعیت بازیکنان ملی پوش این تیم را تغییر دهند.
شایان ذکر است در خصوص انتقاد قلعه نویی از بازیکنان تیمش ملی پوشان استقلال حق را به وی دادند.


**حیدری با مخالفت استقلالیها به قطر نمی رود/رد پای مدافع سابق در این انتقال رد شد!


خسرو حیدری از لیگ قطر پیشنهاد دارد اما اعلام شده است که وی علی رغم مصدومیت در استقلال می ماند و قرار نیست این تیم را ترک کند.


هافبک تیم استقلال در شرایطی خاص قرار دارد که جدایی اش دور از ذهن بنظر نمی رسید اما آبی ها با رفتن وی به کشور قطر مخالفت کردند تا این بازیکن همچنان در خدمت تیم استقلال باشد.


این در حالی است که قلعه نویی هم از عملکرد حیدری راضی نیست و هم اینکه وی دائم دچار مصدومیت می شود و این موضوع سرمربی تیم را نگران و عصبی کرده است زیرا پس از هر بازی استقلال با این استرس مواجه می شود که این بازیکن فصل را از دست می دهد و تیم را دچار مشکلات بسیار می کند.


گفتنی است در رابطه با انتقال حیدری به قطر صحبت از وساطت منتظری مدافع سابق استقلال می شد که این موضوع توسط آبی ها رد شد زیرا اعلام می شد که این بازیکن در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده است و حیدری را برای حضور در لیگ قطر متقاعد کرده است.


**رهایی جاسم کرار از بند مصدومیت/تنها حضور هافبک عراقی مقابل فولاد قطعی است!


جاسم کرار هافبک عراقی تیم استقلال مدتهاست که از ترکیب تیم دور است اما وی در تمرینات آفتابی شده و به بازی با فولاد می رسد.


جاسم مدتی را در کشورش سپری کرد تا به امور شخصی اش برسد و این در حالی است که وی بدلیل مصدومیتی که به آن دچار بود باید در تهران تحت مداوا قرار می گرفت اما راهی کشورش شد تا بهبودی اش به تعویق بیفتد.


این بازیکن پس از بازگشت تحت درمان قرار گرفت اما بازی حساس با نفت را نیز از دست داد تا شرایط را برای استقلال سخت تر کند اما جای امیدواری دارد که این بازیکن برای بازی با فولاد به ترکیب اضافه می شود و می تواند این تیم را همراهی کند.


گفتنی است قلعه نویی برای این دیدار با مشکلات بسیار زیادی روبروست که حضور این بازیکن در ترکیب می تواند خیال قلعه نویی را تا حدودی آسوده کند.


شایان ذکر است به جز کرار دیگر مصدومان تیم از جمله حیدری،بیک زاده و عمران زاده باید تست بدهند زیرا شرایط برای بازی کردن آنها متفاوت است و مربیان نگران این موضوع هستند.


**بازیکن ما را بازگردانید!


یعقوب کریمی هافبک استقلال سرانجام با اصرار مسوولان تیم امید این تیم را در اردوی چین همراهی کرد اما از شرایط خود ناراضی است و قصد بازگشت به کشور را دارد.


زمانی که مسوولان تیم امید خواستار حضور کریمی در اردو شدند استقلالیها با این موضوع مخالفت کردند و حتی به این مسئله اشاره داشتند که این بازیکن مصدوم است و حضورش در اردوی امیدها نفعی برای این تیم ندارد اما مربیان امید عنوان کردند که بازیکنان مصدوم نیز باید در اردو حاضر شوند و کریمی به ناچار با امیدها راهی کشور چین شد.


گفتنی است این بازیکن از کشور چین طی تماسی با استقلالیها خواستار این شده است تا شرایطی فراهم کنند تا این بازیکن بتواند اردو را ترک کرده و راهی ایران شود زیرا وی از وضعیت حاکم در اردوی تیم ملی ابراز گله و تاسف کرده است و شرایط را بسیار نامناسب می داند.


این در حالی است که وی معتقد است بازیکنان خود را با میوه و کیک زنده نگه داشتند و امکانات برای امیدها در این کشور صفر است اما دیگر تیمها مانند ژاپن از شرایط کاملا خوب برخوردار هستند و این بازیکن نیز نمی تواند بماند و از استقلالیها کمک خواسته تا وی را بازگردانند.


اشایان ذکر است آبی ها نیز با ارائه درخواستی خواهان بازگشت این بازیکن به کشور شدند.


**تغییرات در پرسپولیس به ضرر قاضی!


محمد قاضی مهاجم تیم استقلال از باشگاه سابق خود شکایت کرد و در این رابطه چند جلسه را با رحیمی مدیریت سابق این تیم برگزار کرد اما تغییرات فعلی کاملا به ضرر وی تمام شد.


قاضی در خصوص طلب خود از قرمزها با رحیمی به توافق کامل رسید تا بتواند پول خود را دریافت کند اما این بازیکن در حال حاضر باز هم بلاتکلیف ماند.


گفتنی است قاضی پس از شکایت از قرمزها از سوی مدیریت سابق به باشگاه فراخوانده شده است تا با وی توافق کند و این در حالی است که قاضی قرار بود به زودی پولش را بگیرد اما این بازیکن پس از ایجاد تغییرات حسابی ناراحت است زیرا پول وی در باشگاه می ماند و تا اطلاع ثانوی به وی نمی رسد زیرا این بازیکن باید مجدد اقدامات لازم را برای دریافت طلبش انجام دهد و با افراد جدید حاضر در باشگاه وارد مذاکره گردد و به توافق برسد.


شایان ذکر است این بازیکن از زمان رویانیان با مسوولان این باشگاه درگیر است و حتی در مقطعی از سرپرست سابق تیم قرمز نیز شکایت کرد تا به پولش برسد اما گویا دریافت طلب این بازیکن از باشگاه سابقش طلسم شده است.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کاپیتان سابق تیم ملی ممنوع‌الخروج شد! صنم بانو 0 288 ۲۷-۰۹-۱، ۰۴:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  اخراج یک بازیکن به دلیل توهین به تیم ملی صنم بانو 0 214 ۲۶-۰۸-۱، ۰۷:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  بدرقه‌ ملی‌پوشان فوتبال به سبک دختران چادری صنم بانو 0 177 ۲۳-۰۸-۱، ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان