امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حکم بازیکنان دوپینگی تا آخر هفته صادر می‌شود / مشخصات کامل بازیکن
#1
احمد هاشمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بعد از جلسه مشترک به کمیته انضباطی و بررسی کامل پرونده بازیکن دوپینگی تصور می‌کنم که حکم این بازیکن تا آخر هفته صادر می‌شود.


هاشمیان در ادامه بیان کرد: این بازیکن دوپینگی مستندات و مدارکش را ارائه داد و پس از استماع دفاعیات این بازیکن و جلسه مشترک با کمیته انضباطی پرونده این بازیکن و تکمیل شد و قرار است رای‌ خود تا آخر هفته اعلام می‌شود.


وی درباره بازیکن دوپینگی‌ تصریح کرد: اگر بازیکن دوپینگی بعد از اعلام حکمش توسط کمیته انضباطی در مهلت قانونی درخواست اعتراض به کمیته استیناف ندهد مشخصات کاملش را اعلام می‌کنیم.


وی درباره ماده استفاده شده توسط این بازیکن دوپینگی گفت: این بازیکن از مشتقات ماده ممنوعه ناندرلون استفاده کرده است، همچنین این نخستین بازیکن در لیگ چهاردهم است که نمونه دوپینگش مثبت بوده است و امیدوارم آخریش هم باشد.


هاشمیان درباره پرونده‌های پزشکی بیان کرد: نمونه گیریها از بازیکنان همچنان ادامه دارد و 40 نمونه‌گیری‌ها از بازیکنان همچنان ادامه دارد و 40 نمونه را تحت آزمایش قرار داریم و هر هفته هم به صورت تصادفی 8 نمونه دوپینگ را انجام می‌دهیم و افسران کنترل دوپینگ هم مسابقات لیگ را تحت پوشش قرار می‌دهند.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اخراج یک بازیکن به دلیل توهین به تیم ملی صنم بانو 0 219 ۲۶-۰۸-۱، ۰۷:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  حمایت علی کریمی از حرکت‌ خبرساز بازیکنان استقلال صنم بانو 0 147 ۱۲-۰۸-۱، ۰۷:۰۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  سردار آزمون، بازیکن سال روسیه شد صنم بانو 3 178 ۰۴-۱۰-۰، ۰۳:۴۶ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان