امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
والیبال ساحلی پایه نیاز به توجه و سرمایه‌گذاری دارد
#1
مازیار هوشمند در گفتگو با
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظه
ار داشت: با توجه به اینکه نوجوانان ساحلی باز برای نخستین بار حضور در پیکارهای بین‌الملی و برون مرزی آن هم در سطح المپیک و جهانی را تجربه می‌کردند نتوانستند مقابل حریفلان جهانی را تجربه می‌کردند نتوانستند مقابل حریفان قدرتمند خود بی خوبی خودنمایی‌کنند و نتیجه قابل قبولی را به دست آوردند.



سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان کشورمان گفت:حضور ضعیف ساحلی بازان نوجوانان در المپیک امری طبیعی است نمی‌توان از آن‌ها توقع خاصی داشت، چون دیگر حریفان برای شرکت در این مسابقات حداقل 50 بازی دوستانه با تیم‌های سطح بالا و خارجی داشتند که ما از انجام آن محروم بودیم.


وی خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان ایران در این دوره از مسابقات در مرحله مقدماتی با تیم‌های پورتوریکو، پرو، جزایر ویرجینیا، فرانسه و غنا بازی کرد که نتیجه این پنج بازی کسب یک برد مقابل تیم جزایر ویرجینیا بود. البته آنها در سن کم و بدو ورود به دنیای حرفه‌ای والیبال ساحلی توانستند تجربه‌ای قابل قبول و سطح بالا را به دست آوردند که در صورت ادامه کار می‌تواند در آینده کمک بزرگی برای آنها باشد.


سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در ادامه افزود: متأسفاده دو ملی‌پوش حاضر در المپیک نوجوانان چین پس از بازگشت از این رقابت‌ها برای ادامه کار در سطح ملی باید در رده سنی جوانان فعالیتشان را ادامه دهند چون از نظر سنی نمی‌توانند در رده نوجوانان حضور داشته باشند.


هوشمند تصریح کرد: معتقدم مسئولان کمیته ساحلی فدراسیون والیبال روی رده‌های سنی سرمایه‌گذاری کنند که بتوانند حداقل دو الی سه سال برای تیم ملی رده سنی نوجوانان بازی کنند و برای سال‌های آینده در والیبال ساحلی نتایج قابل قبولی را کسب کنند.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  فکری زحمتش را کشید ولی فوتبال رویِ بد هم دارد! صنم بانو 0 75 ۱۵-۱۲-۹۹، ۰۷:۲۵ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  ایران 3 – لهستان 0؛ والیبال جشن ملی را تکمیل کرد !!Tina!! 5 365 ۲۷-۰۳-۹۷، ۰۶:۰۲ ب.ظ
آخرین ارسال: mahla_nazari
  اسدی: پرسپوليس، پتانسيل قهرمانی آسيا را دارد صنم بانو 0 74 ۲۷-۱۲-۹۶، ۰۷:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان