امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نوجوانان ایران بدون ست باخته بر بام آسیا
#1
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال نوجوانان ایران دیدار فینال برابر ژاپن را با ترکیب جواد کریمی، رسول آقچه‌لی،میربابک موسوی،امیرحسین اسفندیار،علی‌اصغر مجرد،طیب عینی و بیژن براتی شروع کرد و در نمایشی جانانه با سرویس‌ها قوی حمله تیم ژاپن را از کار انداخت. سرویس‌های اسفندیار،کریمی و موسوی چنان بود که کمتر توپ در اختیار پاسور ژاپن قرار گرفت. عملکرد مدافعان وسط ایران هم در این ست کم نقص بود. ایران این ست با با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ به سود خود تمام کرد.

در ست دوم ژاپن تا اواسط مسابقه پایاپای با بازیکنان ایران پیش آمد. ژاپنی در ست دوم برای کسب امتیاز به هر دری می‌زدند. هرچند در این ژاپن بازی نزدیک‌تری ارایه داد و سرویس‌ها بهتری را روانه زمین ایران کرد اما همچنان عملکرد نوجوانان ایران ستودنی بود. مربی ژاپن در این ست پاسور دوم خود را به زمین فرستاد و پاسور اول ژاپنی‌ها برای این تیم اسپک زد اما حتی این شگرد هم جواب داد و ایران ۲۵ بر ۲۲ این ست را پیروز شد.

ست سوم دشوارتر از دو ست اول شروع شد. ژاپن سه بر صفر پیش افتاد و وقت استراحت اول در امتیاز ۸ بر ۳ به سود ژاپن به تیم داده شد.سرویس‌های انتحاری ژاپن در این ست دریافت ایران را تحت فشار قرار داد اما بازیکنان در ادامه با جبران امتیاز‌های عقب افتاده ۱۲ بر ۱۱ از ژاپن پیش افتادند و در پایان در یک بازی بسیار نزدیک ۲۵ بر ۲۳ پیروز شدند.

این نخستین‌بار در تاریخ والیبال آسیا بود که یک تیم بدون ست باخته قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا شد. پیش از این نمایندگان ایران ۶ بار قهرمان نوجوانان آسیا شدند و این هفتمین قهرمان ایران در این مسابقات بود.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تیر خلاص مهدی طارمی به حواشی اعتراضات ایران صنم بانو 0 184 ۰۴-۰۹-۱، ۰۳:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  بهت نیمکت ایران هنگام پخش سرود ملی! صنم بانو 1 230 ۲۱-۰۸-۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  حذف ایران از جام جهانی قطر جدی شد! صنم بانو 1 191 ۲۹-۰۷-۱، ۱۰:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان