امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مهدی‌زاده: از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را خواهم برد
#1
بهنام مهدی‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با قدرت در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی حاضر شدم و به مقام قهرمانی نیز رسیدم اما از آنجا که کادر فنی صلاح دید با توجه به عدم حضور بشیر باباجانزاده در مسابقات انتخابی به دلیل مصدومیت باید یک رقابت درون اردویی هم با او داشته باشم در نهایت صاحب دوبنده تیم ملی در سنگین وزن شدم.


وی تصریح کرد:با نظر شورای فنی و مربیان تیم ملی نماینده ایران در رقابتهای جهانی 2014 ازبکستان خواهم بود که این فرصت را برای ثابت کردن شایستگی هایم مغتنم می شمارم و تلاش می کنم بهترین نماینده سنگین وزن ایران باشم.


دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که فکر می کند صاحب چه مدالی خواهد شد گفت:فکر نمی کنم کشتی گیری بتواند نتیجه یک مسابقه را پیش بینی کند،من با همه توان و وجود تلاش می کنم که به یکی از سکوهای قهرمانی برسم حالا که شرایط برای طلایی شدن هم فراهم شود مطمئن باشید به بهترین شکل استفاده خواهم کرد.


وی در خصوص این که چقدر از حریفانش شناخت دارد نیز گفت:به طور کلی همه حریفان را می شناسم و برای آنها برنامه دارم اما فکر می کنم کشتی گیران،ترکیه،کوبا و سوئد از اصلی ترین رقیبانم در این مسابقات باشند.


مهدی‌زاده خاطرنشان کرد:از مسئولان فدراسیون کشتی،کادر فنی تیم ملی و شخص رسول خادم تشکر ویژه دارم چراکه آنها با وجود همه مشکلاتی و بدهکاری های که وجود دارد شرایطی را فراهم آوردند تا بچه ها بدون دغدغه تمرینات خود را دنبال کنند که امیدورام در نهایت با موفقیت تیم های ملی در مسابقات مهم پیش رو دل میلیون ها ایرانی شاد شود.


مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن 130 کیلو گرم روز شنبه(22 شهریور ماه)در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تیر خلاص مهدی طارمی به حواشی اعتراضات ایران صنم بانو 0 184 ۰۴-۰۹-۱، ۰۳:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  مهدی طارمی دست‌نیافتنی شد! صنم بانو 1 174 ۰۲-۰۳-۱، ۰۳:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  واکنش دلنشین کاربران به رکوردی که از دست رفت! صنم بانو 3 228 ۱۱-۰۶-۰، ۱۱:۴۳ ب.ظ
آخرین ارسال: admin

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان