امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قتل پسر بچه 10 ساله نهاوندی توسط پدرش
#1
عباس نظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی تماس مردم با پلیس 110 نهاوند جسد پسر بچه 10 ساله در باغ های اطراف میدان مادر نهاوند پیدا شد.

نظری گفت: روز جمعه هفته گذشته فردی به نام "جمال نباتی" ضمن مراجعه به کلانتری شهرستان نهاوند بیان می کند که پسر بچه 10 ساله او به نام احسان نباتی گم شده است و 24 ساعت است خبری از او ندارد.

وی گفت: پس از اظهارات این پدر پلیس نهاوند مراحل تحقیقات و جسجوی خود را برای پیدا شدن پسر 10 ساله آغاز می کند تا شب گذشته که با اعلام همشهریان مبنی بر کشف جسد پسری 10 ساله ای در باغ های اطراف میدان مادر و حضور پلیس و پزشکی قانونی مشخص می شود که جسد فوق متعلق به همان احسان نباتی پسر بچه گم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی نهاوند تحقیقات و بازجویی گسترده پلیس برای مشخص شدن قتل پسر بچه آغاز می شود که در نهایت مشخص می شود قاتل پدر او به نام جمال نباتی است.

عباس نظری گفت: پدر سنگ دل که مواد مخدر مصرف می کند و از وضعیت روحی و روانی مطلوبی برخوردار نیست پس از دستگیری ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت: برای تنبیه پسر 10 ساله ام دستانم را در حلق او قرار داده و آنقدر فشار دادم تا خفه شد.

نظری گفت: مقتول پس از ارتکاب جنایت جسد پسر بچه را در باغ های اطراف میدان مادر نهاوند رها می کند و با مراجعه به پلیس ادعا می کند پسر 10 ساله او گم شده است.

وی در پایان سخنانش افزود: پس از تکمیل مراحل قانونی و نظر پزشکی قانونی جسد پسر بچه تحویل مادرش شد و به خاک سپرده شد و پدر مقتول نیز دستگیر و به زندان تحویل داده شد.
پاسخ
سپاس شده توسط: ساسان ، sadaf
#2
حتما موقعی که مواد مصرف کرده بوده این کارو انجام دادهtwoltwol
بازنده میگه میشه اما سخته
برنده میگه سخته اما میشه


 
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  قتل یک زن به دست مامور پلیس در کرمان صنم بانو 0 172 ۲۳-۰۸-۱، ۰۷:۵۲ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  آزار[color=#ff0000]جنسی[/color] دختر ۱۷ماهه توسط پدر جنایتکار صنم بانو 1 158 ۳۱-۰۱-۰، ۰۸:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  قتل عام ۸ نفر در اهواز به دلیل اختلاف خانوادگی صنم بانو 0 70 ۱۶-۰۱-۰، ۱۱:۰۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان