امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت 8 تیم در جلسه سوپرلیگ بسکتبال / غیبت ذوب آهن و صنایع ماهشهر
#1
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه هماهنگی سوپرلیگ بسکتبال صبح امروز در سالن آزادی برگزار شد. 8 تیم پتروشیمی بندرامام، مهرام تهران، دانشگاه آزاد، شهرداری گرگان، استقلال قشم، هفت الماس قزوین، بهشت هیرکان و نفت آبادان در این جلسه شرکت کردند و تیم های ذوب آهن و صنایع ماهشهر در جلسه غایب بودند.


ذوب آهن به احتمال زیاد از جلسات بعدی آمادگی خود را اعلام می کند اما شنیده می شود صنایع ماهشهر امسال در بسکتبال تیمداری نمی کند.


حل مشکلات سال قبل


تیم های جدیدی برای ورود به لیگ اعلام آمادگی کرده اند که فدراسیون امسال برای جلوگیری از مشکلات سال های قبل این تیم ها را ملزم به واریز 700 میلیون تومان به عنوان ضمانت پرداخت کرده است. اقدامی که جلوی بسیاری از مشکلات بعدی تیم های تازه وارد را می گیرد.


محسوب نشدن امتیازات مرحله اول لیگ در مرحله دوم، ایراد اصلی بازی های سال قبل بود که امسال این مشکل نیز حل شده و امتیازات مرحله اول لیگ در مرحله دوم هم محسوب می شود به این ترتیب تیم ها در مرحله اول نیز با قوای بهتری شرکت می کنند.


مرحله اول و دوم پلی آف هم به صورت 3 برد از 5 مسابقه تعیین شد و مانند سال قبل، چهار تیم پایانی تعداد بازی های فینال را مشخص می کنند.

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کاپیتان سابق تیم ملی ممنوع‌الخروج شد! صنم بانو 0 309 ۲۷-۰۹-۱، ۰۴:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  اخراج یک بازیکن به دلیل توهین به تیم ملی صنم بانو 0 231 ۲۶-۰۸-۱، ۰۷:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  تیم ملی با این لباس فرم به قطر می‌رود صنم بانو 1 208 ۲۳-۰۸-۱، ۰۷:۴۷ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان