امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رضایی: پس از دو سال دوری از میادین فکر نمی کنم مدال برنز کم ارزش باش
#1
قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:پس از بازی های المپیک 2012 لندن در هیچ تورنمنتی کشتی نگرفته بودم و حضور در مسابقات جهانی اولین میدانی بود که در این مدت تجربه کردم که فکر می کنم کسب مدال برنز کار کم ارزشی نبوده باشد.


وی تصریح کرد:البته من تنها برای قرار گرفتن روی سکو عازم مسابقات جهانی نشدم بلکه به دنبال خوشرنگترین مدال بودم که در مقابل حریف ارمنستانی داوری اجازه نداد پیروز شوم وگرنه حضورم در فنیال قطعی بود.


دارنده مدال طلای المپیک با بیان این که داوری ها در مسابقات جهانی واقعاً افتضاح بوده است تاکید کرد:کشتی گیران ایرانی واقعاً غریبانه روی تشک مسابقه مقابل حریفان قرار گرفتند چرا که داوران قضاوت کننده به دنبال بهانه های مختبف بودند تا حق آنها را ضایع کنندف این موضوع برای من مقابل حریف ارمنی رخ داد و از رسیدن به فینال محروم شدم.


دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2007 در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی کشتی خواهد گرفت گفت:شرایط بدنی و سنی من طوری است که می توانم تا سال 2016 کشتی بگیرم در نتیجه تا المپیک بعدی در میادین حضور خواهم داشت وسپس از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهم کرد.

در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی در مسابقات جهانی 2014 ازبکستان در دور نخست با نتیجه 3 بر یک کارل اسچون از سوئد را شکست داد. وی در دور بعد مقابل موسی اولویف از روسیه با نتيجه 2 بر يك به برتري دست يافت و راهي دور سوم شد.


رضایی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر مارتین نیلسون از نروژ دارنده مدال برنز اروپا را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرتور الکسانیان نفر سوم المپیک لندن، نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.


قاسم رضایی در این دیدار با نتیجه 4 بر یک الکساندر هاربوویک از بلاروس را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سردار آزمون، بازیکن سال روسیه شد صنم بانو 3 190 ۰۴-۱۰-۰، ۰۳:۴۶ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  وقتی تابلوی نتایج قبول نمی‌کرد سوریه باخته! صنم بانو 0 615 ۱۲-۰۶-۰، ۰۴:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  سعید ملایی به مدال نقره المپیک دست یافت صنم بانو 2 119 ۰۷-۰۵-۰، ۰۲:۵۱ ب.ظ
آخرین ارسال: دختربهار

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان