امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رشیدی: فدراسیون ورزش‌های رزمی بزرگترین فدراسیون ایران و جهان است
#1
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود رشیدی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی اظهار داشت: برنامه‌های توسعه‌ای و بسترسازی خود را در سه بخش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت دانست و به کارهایی که تاکنون انجام شده اشاره کرد.

وی تصریح کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تشکیل سیاست‌گذاری فدراسیون، راه‌اندازی اتوماسیون اداری کوچک سازی و چابک سازی در فدراسیون تقسیم تمام استان‌ها به پنج منطقه اشاره کرد.

رشیدی در ادامه افزود: از 102 سبک فعال برای 81 سبک مجوز اخذ شده و تغییری که نسبت به گذشته قابل توجه است این موضوع است که در گذشته مجوز سبک‌ها به شخص داده می‌شد که قابل تغییر نام و انتقال هم بود.ولی در حال حاضر مجوز سبک‌ها به نام فدراسیون است.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی بیان کرد: تمام سبک‌های فعال به سه بخش تقسیم می‌شود گروه‌ها که سبک‌های ایرانی و ملی را شامل می‌شوند، کمیته‌ها سبک‌های آسیایی و انجمن‌ها سبک‌های جهانی هستند.

وی ادامه داد: فدراسیون ورزش‌های رزمی با یک میلیون عضو بزرگترین فدراسیون ایران و حتی جهان به شمار می‌آید.

رشیدی اضافه کرد: اولین قدمی که طبق دستور "گودرزی" وزیر ورزش برداشتیم ایجاد یک کمیته برای ارزیابی سبک، تا یک سری از سبک‌ها که هیچ فعالیتی ندارند و گاها نگاه بنگاه اقتصادی داشته‌اند برخورد شود.

وی در ادامه به جوانان رزمی کار که در گذشته دچار مشکلاتی شده بودند قول داد: که افرادی که در شش کمیته و شش انجمن فعالیت کنند هیچگونه هزینه‌ای برای آموزش و اعزام پرداخت نمی‌کنند این امر طبق دستور گودرزی بوده است که اگر غیر از این باشد با سبک‌ها برخورد می‌شود.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه به خانواده‌های کم‌اطلاع یا بی‌اطلاع که فرزندان علاقه‌مند خود را در باشگاه‌هایی ثبت نام می‌کنند که نه از نظر آموزشی قابل قبول هستند و نه آینده‌ای دارند و با اعزام به تورنمنت‌های غیر معتبر در جوانان ایجاد توقعات بی‌جا می‌کند قول اطلاع رسانی دقیق و ارزیابی داد.

انتهای‌پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
Wink وزیر ورزش ممنوع الملاقات شد زینب سلطان 0 1,770 ۰۶-۱۲-۱، ۰۳:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: زینب سلطان
  تیر خلاص مهدی طارمی به حواشی اعتراضات ایران صنم بانو 0 187 ۰۴-۰۹-۱، ۰۳:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  تصویری از تیم ملی که شبیه انتقام‌گیری سیاسی است! صنم بانو 0 190 ۲۳-۰۸-۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان