امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جلالی: در فوتبال بدبینی و بی اعتمادی وجود دارد
#1
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به دلیل اتفاقاتی که در بحث تبانی در سال های قبل رخ داده، فضای بدبینی و بی اعتمادی در فوتبال ما به وجود آمده است. مجید جلالی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بحث تبانی تا آنجا که من یادم می آید از 10 سال قبل در فوتبال ما مطرح شده و گاهی اوقات به آن می پردازند. چند سال قبل نيز در مورد این مساله صحبت کردم. به لحاظ کارهایی که در گذشته در فوتبال ما بوده و انجام شده، فضای بدبینی و بی اعتمادی در فوتبال ما بوجود آمده و در مورد تبانی صحبت می شود. به هر حال باید یک روز جلوی آن گرفته شود و اراده ای برای برخورد باشد. اگر برخورد شود صحت و سقم این مسائل مشخص می شود و اگر چنین مسائلی هست، باید در مورد آن تصمیم گیری شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در فدراسیون فوتبال اراده ای محکم برای برخورد با فساد و تبانی در وجود دارد یا نه، گفت: به نظر می رسد که اقداماتی می خواهد شروع شود و قصد دارند کارهايی انجام دهند. بالاخره این مسائل باید از جایی شروع شود و با فساد در فوتبال مبارزه کنند.
وی ادامه داد: مسلماً بحث فساد و تبانی به فوتبال ما در سالهای اخیر آسیب زده است. می دانیم که خیلی ها هستند که در این فوتبال فعالیت و تلاش می کنند اما چرا فوتبال ما پیشرفت نمی کند و به عقب می رود؟
دلیل خیلی مهم آن فسادی است که در فوتبال ما وجود دارد و باید جلوی آن گرفته شود.
وی تصریح کرد: باید قوانین طراحی شود و قانون تعیین کند که چه کسانی وظیفه مبارزه با فساد در فوتبال ایران را دارد.
خیلی مسائل و فسادها در فوتبال ما هست که بسیاری از مردم فکر می کنند عادی است اما جرائم بسیار سخت و بدی است و باید مشخص شود که متولی برخورد با این مسائل چه کسانی هستند.
جلالی در پایان گفت: اگر شرایط به همین شکل پیش رود، آینده فوتبال ما همین می شود که در این 10ساله شاهد آن بوده ایم و همیشه نزول خواهیم کرد.
فوتبال ما به یک اراده جدی و محکم برای برخورد با فساد موجود در آن نیاز دارد و تا زمانی که چنین اتفاقی رخ ندهد ، نباید خوشبین باشیم که شاهد رشد و پیشرفت آن باشیم. مشکلات فوتبال ما زیاد است و تبانی و فساد لطمات زیادی به فوتبال ایران زده که مسئولان برای مبارزه با این اتفاقات باید عزم و اراده جدی داشته باشند تا از این وضعیت نجات یابد./آق
می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما
بی شرف ها یاد گرفته اند شــنا کنند ...
حسين پناهي



پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بدرقه‌ ملی‌پوشان فوتبال به سبک دختران چادری صنم بانو 0 209 ۲۳-۰۸-۱، ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  سوپرمن فوتبال ایران، کفش‌هایش را آویخت صنم بانو 1 228 ۱۰-۰۴-۱، ۰۵:۱۱ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  فوتبال ایران را مضحکه کردید و طلبکارید؟ صنم بانو 0 230 ۰۸-۰۳-۱، ۰۵:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان