امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
26 ساعت تاخیر در پرواز مشهد - اهواز!
#1
Exclamation 
94/5/19

خبرگزاری ایرنا: پرواز مشهد - اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت 19 روز شنبه از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شود پس از 26 ساعت تاخیر ساعت 21:30 یکشنبه عازم مقصد شد.

برخی مسافران این پرواز عصر روز گذشته در تماس با خبرنگار ایرنا خواستار پیگیری موضوع شده و گفتند: این پرواز که باید دیشب انجام می شد تاکنون که 24 ساعت از زمان پرواز می گذرد انجام نگرفته است.

یکی از مسافران که خواست نامش ذکر نشود گفت: شب گذشته پس از اعتراض بسیار مسافران و چند ساعت معطلی در فرودگاه مشهد، مسولان شرکت به ناچار مسافران را در یکی از اماکن اقامتی اسکان دادند.

وی افزود: آنان اعلام کردند به دلیل برخی مشکلات این پرواز از تهران به مشهد انجام نشده و امکان اعزام مسافران تاکنون فراهم نگردیده است.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی این پرواز را لغو و اعلام کرد که به سرعت نسبت به اعزام مسافران با پرواز دیگر اقدام می کند اما تاکنون این وعده عملی نشده است.
وی گفت: برخی از 180 مسافر این پرواز پس ابطال بلیت های خود به منازلشان بازگشته و برخی با پروازهای دیگر به مقصد خود اعزام شده اند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس خبرنگار ایرنا در این زمینه گفت: این پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به شماره 837 به علت نقص فنی هواپیما در تهران انجام نشد.

حسن جعفری افزود: با پیگیری های انجام شده قرار شده امشب با رسیدن پرواز جایگزین به مشهد، این مسافران به مقصد اهواز اعزام شوند.

به گفته وی بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی آسمان قرار شد این پرواز ساعت 21:30 دقیقه یکشنبه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شود.
دیشب خوابت را دیدم..
صبح،
شمعداني باغچه مان گل از گلش شکفته بود...
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تغییر ساعت کار ادارات استان تهران از اول شهریور صنم بانو 1 158 ۳۰-۰۵-۰، ۰۳:۰۸ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  اِلِمان نوروزی متفاوت در شهر مشهد صنم بانو 1 55 ۰۳-۰۱-۰، ۰۴:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  باز هم گاف در بنرهای مشهد! صنم بانو 1 62 ۱۴-۱۲-۹۹، ۰۶:۵۸ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
1 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
v.a.y (۱۹-۰۵-۹۴, ۰۸:۴۹ ق.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان