امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ترین‌های هفته هشتم لیگ برتر ایران
#1
22 شهریور93

طرفداری: در این هفته، بازی های نسبتا خوبی تماشا کردیم و خوشبختانه بازی بدون گلی نداشتیم، در مجموع 17 بار توپ از خط دروازه ها گذشت که تراکتوری ها با زدن 4 گل، قدرتمند ترین خط آتش هفته را مال خود کردند.

بازی هفته

تراکتور - راه آهن

این بازی که 5 گل در خود داشت، بدون شک جذاب ترین بازی هفته بود، بازی روان تراکتور جوان، همراه با درخشش دلیر و ادینیو با شکست خرد کننده راه آهن همراه شد تا تبریزی های زیادی که به استادیوم یادگار امام رفته بودند از کرده خود پشیمان نباشند!

مربی هفته

عبدالله ویسی

پس از اینکه احمد حسن زاده خیلی زود صبا را از استقلال خوزستان پیش انداخت، همگان به اولتیماتوم یا اخراج ویسی فکر می کردند، ولی این مربی جوان که طی هفته های اخیر اسیر بدشانسی و اشتباهات داوری شده بود، با تعویض ها و بازی خوانی خوب خود بازی را برگرداند تا نخستین سه امتیاز تیمش را در دیداری سخت و خارج از خانه بدست آورده باشد.

پدیده هفته

ایمان باصفا

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران، تعویض طلایی عبدالله ویسی بود، باصفا پس از حضور در میدان زننده گل پیروزی بخش تیمش بود تا نخستین سه امتیاز را به حساب آبی پوشان اهوازی واریز کرده باشد.

بازیکن هفته

محسن دلیر

پدیده این روزهای فوتبال کشورمان در تیم تراکتور امروز با زدن یک گل و دادن یک پاس گل عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشت تا تراکتوری ها با درخشش خیره کننده زوج خط حمله شان یعنی ادینیو و دلیر با زدن 10 گل از 17 گل تیمشان، بخوبی زوج انصاریفرد - دقیقی را به فراموشی بسپارند؛ گل امروز دلیر بدون شک یکی از زیباترین گل های این فصل رقابت های کشورمان می باشد.

تیم هفته

تراکتور سازی تبریز

همانند هفته گذشته، تیم تراکتور باز هم این عنوان را به خود اختصاص داد؛ تیم جوان رسول خطیبی، علاوه بر اینکه آمار فوق العاده ای از نظر جمع آوری امتیازات از خود به جای گذاشته، بازی های جذاب و تماشاگر پسندی از خود به نمایش می گذارد به طوریکه هر دو بازی گذشته این تیم جذاب ترین و پر گل ترین بازی های هفته هفتم و هشتم بوده و در این دو بازی میانگین 3.5 گل زده را از خود به جای گذاشته اند که این اتفاق آنها را به جذاب ترین تیم لیگ تبدیل کرده است.

داور هفته

محمد صفایی ( فولاد - گسترش )

داور جوان و کم تجربه کشورمان که این قضاوت جز معدود قضاوت هایش در این فصل لیگ برتر کشورمان بود، با کنترل بازی و سوت های به موقع قضاوت خوبی از خود به نمایش گذاشت، اعلام پنالتی در دقیقه 93 اوج هنر او در این مسابقه بود؛ همه این ها دست به دست یکدیگر داد تا او را به عنوان قاضی برتر این هفته از رقابت های لیگ خلیج فارس برگزینیم.

بازیکن ناکام هفته

امیر حسین صادقی

صادقی که از ابتدای این فصل رقابت ها یکی از غایبین اصلی آبی پوشان بود، در این دیدار برای نخستین بار ئ با بازوبند کاپیتانی در ترکیب اولیه قلعه نویی قرار گرفت ولی عملکرد ضعیف او در این دیدار، بخصوص روی صحنه گل اول باعث شد که ما او را بازیکن ناکام این هفته معرفی کنیم!

تیم ناکام هفته

استقلال تهران

تیم امیر قلعه نویی در این هفته از رقابت ها بالاخره نوار پیروزی های خود را پاره شده دید و قافیه را به سرمربی جوان نفت، یعنی منصوریان باخت؛ گل های زود هنگام و دیر هنگام امیری و مطهری، استقلال را از صدر جدول لغزاند و به رتبه دوم جدول رده بندی رساند تا تیم آبی پوش پایتخت ناکام اصلی این هفته از رقابت ها لقب بگیرد.

مربی ناکام

عبدالصمد مرفاوی

مرفاوی در هفته گذشته با دادن استعفایی بی موقع و غیبت در تمرین های صبا، حسابی تیمش را به هم ریخت و به همه این ها درگیری های بوجود آمده در رختکن صبا بعد از پنالتی از دست رفته حسن زاده برابر استقلال خوزستان و عدم توانایی کافی در کنترل تیم را هم اضافه کنید؛ تا متوجه شویم در این دیدار هم بازی برده را به استقلال خوزستان باخت، هم این تیم را از بحران خارج کرد و هم تیم خودش وارد بحران شد تا عنوان مربی ناکام هفته را با شایستگی تمام از آن خود کند!

دیشب خوابت را دیدم..
صبح،
شمعداني باغچه مان گل از گلش شکفته بود...
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  تیر خلاص مهدی طارمی به حواشی اعتراضات ایران صنم بانو 0 186 ۰۴-۰۹-۱، ۰۳:۲۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  بهت نیمکت ایران هنگام پخش سرود ملی! صنم بانو 1 231 ۲۱-۰۸-۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  حذف ایران از جام جهانی قطر جدی شد! صنم بانو 1 192 ۲۹-۰۷-۱، ۱۰:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
1 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
hadis hpf (۲۲-۱۱-۹۵, ۰۲:۵۷ ق.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان