امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بيماري و تندرستي در افکار ما ريشه دارد
#1
Rainbow 
يک روانشناس گفت: هرکس با بکارگيري قانون جذب مي تواند وجوهي از بدن خود را تغيير دهد و به جستجوي بهتر يا بدتر بودن بپردازد که از اين قانون مي توان براي حفظ تندرستي بهره گرفت.
حيدري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: هر فکر و هر هيجان ناشي از آن فکر، مواد شيميايي در سراسر بدن پخش مي کند، افکار مثبت به معناي ترشح مواد شيميايي مثبت و افکار منفي به معناي ترشح مواد شيميايي منفي است.
وي در ادامه تصريح کرد: وقتي انسان مدام افکار منفي در ذهن داشته باشد، تنش ناشي از آن افکار باعث ترشح مواد شيميايي در بدن مي شود و اين مواد شيميايي در واقع بر دستگاه ايمني بدن اثر مي گذارد و در نتيجه ناخوشي و بيماري را جذب مي کند.
حيدري در ادامه، اظهار داشت: تنش منشاء بيماري است و تنها با يک فکر منفي شروع مي شود و در واقع بيماري معلول است ولي علت، ترس و تفکر منفي است که همه اينها با يک فکر کوچک منفي شروع مي شود.
به گفته اين روانشناس؛ از اين امر مي توان به نفع خودمان نيز بهره ببريم، به اين صورت که اگر انتخاب کنيم بر افکار مثبت در خصوص سلامت کامل تمرکز کنيم، تندرستي کامل را جذب خواهيم کرد.
وي خاطرنشان کرد؛ با قدرت ذهن مي توان خود را به شدت بيمار کرد، اما مي توان بر بيماري هم غلبه کرد، تنها بايد از تاثير افکار مثبت غافل نشويم و بدانيم که شفاي بيماري مان منوط به تغيير افکارمان است، هرچند که نبايد از دانش پزشکي غافل شد، در هنگام بيماري وقتي دارو و ذهن با هم مورد استفاده قرار بگيرند، معالجه به نحو موثر در کمترين زمان صورت مي گيرد./ز
.xcvk..xcvk.
پاسخ
سپاس شده توسط: sa armani


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  فاجعه در راه؛ ایران از خشکسالی، تَرَک برمی‌دارد! صنم بانو 0 161 ۱۰-۰۲-۰، ۰۵:۲۰ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  جنبش سیاسیِ ضد واکسن کرونا طرفدار دارد؟ صنم بانو 1 81 ۱۳-۱۰-۹۹، ۰۶:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: دختربهار
  خشونت‌هایی که تاوان دیپلماسی - حقوق‌بشری دارد صنم بانو 0 59 ۱۳-۱۰-۹۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان