امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بايد در ضربات آخر تقويت شويم/سر تر از حريف بوديم
#1
اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون پس از برتری مقابل تیم شهروند ساری در گفتگوی با خبرنگار ورزشي باشگاه خبراگاران گفت: آغاز خوبي در رقابت داشتيم كه منجر شد نبض بازي را در دست بگيريم و در اکثر دقایق هر دو نیمه در زمین حریف باشيم برهمين اساس در جرين رقابت فرصت‌های بسیاری برای گلزنی ایجاد کردیم كه متاسفانه به گل تبديل نشد البته اين مشكل قابل پيش بيني بود زيرا از آغاز رقابت‌ها كمبود يك بازيكن جلو زن و تمام كننده تيم را اذيت مي‌كرد.

وي افزود: معتقدم در مجموع سرتر از حریف بودیم و اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج مي داديم سريع و راحت به پیروزی می‌رسیدیم. البته نبايد از درخشش دروازه بان تيم شهروند چشم پوشي كرد زيرا با عملكرد خوبش درون دروازه بسياري از موقعيت‌هاي گلزنيمان از دست رفت.

تقي پور در ادامه بيان داشت: بازی تا لحظه‌های آخر مساوی دنبال شد اما استفاده تيم، از يك اشتباه فردی بازيكن شهروند ساري باعث شد امتياز شيرین اين ديدار را به خود اختصاص دهيم. خدا را شکر که به برتری رسیدیم اما برای آینده به کار بیشتر و تلاش مضاعفی نیاز داریم تا مشکلات خود به خصوص مشکلات گلزنی‌مان را برطرف کنیم زيرا در ادامه به طور حتم اين ضعف ما را با مشكل رو به رو خواهد كرد.






انتهاي پيام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  باقری معتمد: آخر اسفند می‌توانم کشور جدیدم را انتخاب کنم صنم بانو 0 83 ۰۵-۱۲-۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  پيرواني: تا هفته آخر بايد پرانگيزه باشيم AsαNα 0 50 ۱۱-۱۱-۹۶، ۱۱:۲۷ ب.ظ
آخرین ارسال: AsαNα
Heart جزئیاتی از قرارداد برانکو با پرسپولیس/ پروفسور تا آخر هفته تمدید م صنم بانو 0 121 ۲۰-۱۰-۹۶، ۰۸:۲۵ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان