امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اطراف تیم و باشگاه نباشید!/طعنه قلعه نویی به کی‌روش
#1
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سرمربی تیم استقلال در جریان تمرینات این تیم خواستار این شده است که نظم و آرامش در تیم حاکم شود و اعضای تیم با وضعیت ایده‌آل خود را برای ‌بازی‌های آینده آماده سازند به همین دلیل وی قوانین خاصی را در تیم حاکم کرده که رعایت آن اجباری است.


گفتنی است قلعه نویی از ورود افراد متفرقه به زمین تمرین استقلال جلوگیری کرده و خواستار این شده است که تنها افراد شاغل در تیم که در تیم و باشگاه سمت دارند آبی‌ها را همراهی کنند.


این در حالی است که برخی از قدیمی‌های تیم در تمرینات حاضر شده و استقلال را یاری می کنند اما سرمربی استقلال مانع این اتفاق شده و بصورت مستقیم از این افراد خواسته است که در تمرینات حاضر نشوند و تیم را وارد مشکلات جدید نکنند.


شایان ذکر است، سرمربی آبی‌ها اعلام کرده است در مورد وضعیت تیم با هیچ کس شوخی و تعارف ندارد و هر اقدامی که به نفع تیم باشد آن را انجام می دهد به همین دلیل از این عده خواسته است تا اطراف تیم و باشگاه نباشند.


**طعنه قلعه نویی به تیم ملی و کیروش؛ معلوم نیست چه بلایی سر ملی پوشان آمده است!


سرمربی تیم استقلال از وضعیت ملی پوشان تیم خود راضی نیست و این در حالی است که وی به این موضوع که این بازیکنان در تیم ملی دچار مشکل شدند اشاره کرده است.


قلعه نویی اعلام کرده است که استقلال برای این نفرات هزینه کرده است و تیم به حضور آنها نیاز دارد اما این بازیکنان آماده نیستند و این موضوع به ضرر تیم استقلال است.


قلعه نویی با اشاره به شرایط تیم ملی متذکر شده است که کیروش و مسوولان تیم ملی در این موضوع مقصر هستند زیرا بازیکنان استقلال در تیم به بازیکنان درجه دو و نا آماده تبدیل شده اند و این وضعیت برای اعضای کادر فنی تیم استقلال قابل قبول نیست زیرا این تیم به حضور این نفرات نیاز شدید دارد اما آنها را در اختیار ندارد.


گفتنی است سرمربی تیم استقلال معتقد است که صادقی،بیک زاده،تیموریان و حیدری از زمان حضور در استقلال نتوانستند آمادگی قبلی خود را در تیم نشان دهند و این در حالی است که تمام این نفرات با اشتباهات و نا آمادگی در تیم استقلال را دچار مشکلاتی کردند که در نهایت با از دست دادن امتیاز همراه شده است. مربی استقلال خواستار رسیدگی و پاسخگویی مسوولان تیم ملی در این مورد شده است.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کنایه تند روزنامه گل به خداحافظی کی‌روش صنم بانو 1 235 ۱۶-۱۱-۱، ۰۱:۱۹ ق.ظ
آخرین ارسال: زینب سلطان
  کاپیتان سابق تیم ملی ممنوع‌الخروج شد! صنم بانو 0 309 ۲۷-۰۹-۱، ۰۴:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  اخراج یک بازیکن به دلیل توهین به تیم ملی صنم بانو 0 231 ۲۶-۰۸-۱، ۰۷:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان