امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیت الهی: وضعیت تیم ملی امید مطلوب است
#1
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ سید محمد هادی آیت الهی، نایب رئیس اول فدراسیون درخصوص دیدار ملی پوشان نوجوان ایران و سوریه گفت: کادر فنی تصمیم گرفته بود تا در این بازی با توجه به قطعی شدن صعود ایران به مرحله بعدی بازیهای قهرمانی آسیا، از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند که در بازی با سوریه این اتفاق افتاد.


بازیکنان اصلی ریکاوری خوبی را پس از بازی با عربستان داشته و استراحت کرده اند تا در مقابل کره شمالی بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

وی افزود: بازی با کره شمالی یک جنگ جوانمردانه است و با توجه به شناخت و آنالیزی که کادر فنی از این تیم دارد، منتظر بازی پایاپای و سختی هستیم که امیدوارم با برد برای ایران همراه باشد.


وی در خصوص تیم ملی جوانان بانوان که هم اکنون در تایلند برای اردوی تدارکاتی و انجام سه بازی دوستانه در این حضور دارد گفت: روز گذشته این تیم یک دیدار تدارکاتی با تیم دانشگاهی اینهانگ پوندیت برگزار کرد که سه بر صفر پیروز شد. این تیم خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا جوانان در سریلانکا آماده می کند که بازیهای تدارکاتی می تواند کمک بسزایی در کسب نتایج این تیم کند.


نایب رئیس اول فدراسیون در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی امید پیش از آغاز بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: تیم ملی امید هم اکنون دردهکده بازیها مستقر شده و روز جمعه (21 شهریورماه) و امروز (22 شهریورماه) نیز در دو نوبت تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده تا برای بازی مقابل ویتنام که روز دوشنبه 24 شهریورماه راس ساعت 12:30 برگزار می شود؛ کاملا آماده باشند. اکنون وضعیت این تیم طبق گزارش های کادر فنی مطلوب بوده و مشکلی وجود ندارد.


آیت الهی در ادامه در خصوص اعتراض برخی از ملی پوشان درباره اسکانشان در چین گفت: زمانی که این موضوع را خواندم، متعجب شدم چرا که کادر فنی و سرپرستی تیم هیچ مشکلی را گزارش نکرده اند. امکاناتی که در چین وجود داشت با تایید مدیر فنی و کادر فنی تیم بوده است.


وی در پایان ضمن تشکر از کمیته ملی المپیک گفت: از کمیته ملی المپیک تشکر می کنم که نهایت همکاری را با تیم ملی امید داشته و تمام تلاششان را به کار گرفتند تا تیم ملی امید در بهترین شرایط در دهکده بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی حضور داشته باشند.


انتهای پیام/

پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  کاپیتان سابق تیم ملی ممنوع‌الخروج شد! صنم بانو 0 309 ۲۷-۰۹-۱، ۰۴:۰۲ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  اخراج یک بازیکن به دلیل توهین به تیم ملی صنم بانو 0 231 ۲۶-۰۸-۱، ۰۷:۳۴ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  بدرقه‌ ملی‌پوشان فوتبال به سبک دختران چادری صنم بانو 0 200 ۲۳-۰۸-۱، ۰۷:۵۶ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان