امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش ارسال فایل‌های exe از طریق ایمیل
#1
با یک ترفند ساده می توانید تمامی فایل خود را که با پسوند exe هستند ارسال کنید و دیگر نگران اخطار از سوی سرویس ارائه دهند ایمیل خود نباشید. به راحتی فایل های خود ارسال یا از طریق چت به دیگر دوستان خود بفرستید. همه ی کاربران برای ارسال فایل های متنی یا غیر متنی خود از سرویس های ایمیل دهی مانند جی میل یا یاهو استفاده می کنند. اما در برخی موارد ما نمی توانیم فایلی را ارسال کنیم بطور مثال: ما یک فایل اجرایی exe را داریم و می خواهیم برای دوست خود ارسال کنیم اما با خطایی که از طریق سرویس ایمیل دهی روبرو می شویم. در بیشتر موارد این اخطار، اخطار ویروسی بودن فایلی است که قصد ارسال آن را داریم است.

حتما شما هم فایل را زیپ یا از طریق های گوناگون فشرده سازی کرده اید ولی باز هم با این خطا مواجه شده اید. گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران قصد دارد ترفندی را آموزش دهد که شما می توانید فایل های exe که توسط سرورهای ایمیل دهی ویروس شناخته می شوند را برای دوستان خود از طریق ایمیل ارسال کنید. در این ترفند ما فایل دریچه فناوری اطلاعات.exe را به عنوان مثال بکار می بریم. در این ترفند قصد داریم تا فایل exe را به یک فایل نا آشنا تبدیل کنیم تا بتوانیم آن را از طریق ایمیل ارسال کنید. برای نمونه ما فایل exe را برای تست از طریق جی میل ارسال کردیم ولی با خطایی که در تصویر آن را مشاهد کردید روبرو شدیم. پس برای یاد گیری این ترفند همراه ما باشید.

[عکس: 3123661_762.png]

مرحله 1: به پوشه مورد نظر خود که می خواهید فایل را ارسال کنید وارد شوید و اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید Folder Options را انتخاب کنید و اگر از ویندوز 8 استفاده می کنید از سر برگ view را انتخاب کنید.

[عکس: 3123711_312.png]

مرحله 2: از تب view تیک گزینه Hide extensions for known file type را بردارید و در ویندوز 8 تیک گزینه File name extensions را بزنید تا پسوند فایل ما به نمایش داده شود.

[عکس: 3123712_810.png]

مرحله 3: پس از فعال کردن این گزینه نوبت آن می رسد تا نام فایل اجرایی خود را از exe به yjc تغییر دهیم. یعنی نام فایل جدید را از طریق راست کلیک کردن بر روی فایل و انتخاب گزینه Rename نام انتخابی که yjc می باشد را مانند تصویر زیر برای فایل خود قرار می دهیم.

[عکس: 3123713_328.png]

مرحله 4: با تغییر نام فایل شما با اخطاری که در تصویر زیر می بینید روبرو می شود که با زدن گزینه Yes نام انتخاب شما به جای نام قبلی ثبت می شود توجه داشته باشید تغییر نام باید همانند تصویر پایین باشد.

[عکس: 3123716_459.png]

مرحله 5: پس از اتمام مراحل بالا ایمیل خود را باز کنید و آماده ارسال کردن فایل خود باشید توجه داشته باشید شخصی که قصد دارید فایل exe را برای آن ارسال کنید باید همین مراحل را انجام داده و نام انتخابی شما که yjc می باشد را به فایل اجرایی exe تغییر نام دهد تا بتواند آن را اجرا کند.

[عکس: 3123720_615.png]

در اینجا خواهید دید که فایل شما آماده ارسال است و دیگر با پیغامی مبنی به دلایل امنتی مسدود شد یا فایل شما ویروسی است رو به رو نخواهید شد.
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سرویس VoLTE در تلفن همراه و کارایی های آن ♥Aria♥ 0 234 ۱۴-۰۲-۰، ۰۸:۴۰ ق.ظ
آخرین ارسال: ♥Aria♥
  مشکلات رایج شبکه های WiFi ♥Aria♥ 0 226 ۱۴-۰۲-۰، ۰۸:۳۰ ق.ظ
آخرین ارسال: ♥Aria♥
  راه های تبلیغات اینترنتی و کسب درآمد damoon 0 199 ۰۱-۰۲-۰، ۰۹:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: damoon

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان